Oldalak

2009. április 23., csütörtök

Heti eseménynapló

Múlt héten vasárnap Nagyiéknál voltunk nagy családi köszöntésen. Megtudtam mi a titkolt szülinapi ajándékom. Nagyon örültem neki: kaptam mélytányérokat (6 darabot) a szépen bővülgető Hollóházi készletemhez. Na nem vagyok sznob, de ez a készlet elbűvöl.
Kaptam még egy könyvet is sógoroméktól. Bernhard Schlink: A Felolvasó. Ez is egy igencsak eltalált ajándék. A belőle készült film, Oscart is kapott.


Valahogy én jobb szeretem olvasni az ilyesmi történeteket.


Csilluci is nagyon klassz ajándékokat kapott. Kapott például egy szupi homokozókészletet.



Kapott még egy jópofa sátrat is, amit - az összes gyerek örömére - ott is hagytunk, majd jókat lehet vele játszani.


Andriska (unokatesó) birtokba is vette, nagyon jól érezte magát benne.

Estére persze mindkét gyerekem jócskán koszos lett és persze rettentően álmos is, mert a délutáni alvásra minek is pazarolni az időt amikor játszani is lehet.


Ami még a héten történtek közül fontos, hogy Imi már nagyon jól tud bicajozni. Tavaly szülinapjára kapott Mamáéltól egy dalmatamintás, pótkerekes kerékpárt. Eddig egyszerűen lusta volt hajtani, inkább mindig ráült a motorra. Addig sulykoltuk belé, hogy most már ő nagyfiú és kinőtte a motort, hogy nagynehezen rászánta magát a biciklizésre. Van sikerélmény, van most már kedv is. Csilluci is belépett a "motoros ördögök" közé. Nagyon ügyesen hajtja már a járgányt. Csak azt sérelmezi, hogy a tesó mindig lehagyja (a kicsik sorsa ugyebár).





Csillu tegnap megkapta a 18 hónapos védőoltását. Végtelenül meg volt sértődve, hogy az eddig aranyos doktornéni megszúrta az ő combikáját. Nagyon sírt és el sem engedett amíg a rendelőben voltunk. Szerencsére hamar megnyugodott és már "szaladgált" a haza vezető úton.

Ami még jó hír, hogy estére nem lett hőemelkedése.

__________________________________
Készítettem két oldalt is, de még egyiket sem lehet megmutatni. Az elsőt az SV kihívására utolsó pillanatban adtam le. A másodikat pedig a harmadik staféta játékban Secimának készítettem.
Ha lehet mutatom!

Köszönöm, hogy olvastál. Legyen szép napod!




Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...