Oldalak

2009. április 18., szombat

Torta

Felköszöntött kis családom (anyukámékkal bővülve) és ezt a szép tortát kaptam:


Amilyen jól néz ki olyan finom is volt. Segítségem is akadt a gyertyák elfújásánál.

Amikor megkérdeztem apát, hogy mért csak három gyertya van ezt mondta: csak a szépre emlékezünk. Jópofa nem? Mint egy gyerek úgy várom a vasárnapot ( hopp most látom már az van :) ) akkor kapom meg az ajándékom Apától. Nagy ünneplés lesz Nagyiéknál. Két szülinap és egy névnap. Majdnem minden családi ünnep áprilisban van, így elég sűrű a program.
__________________________________________
Scrapbook fronton nagy a hallgatás mostanában, mármint a részemről. Már nem sokáig. Indul hamarosan Scrapbook.hu-n egy új staféta anyáknapi témában. Már nagyon várom, szeretem az ilyen játékokat.

Az előző játékon én ezt az oldalt készítettem:




Ezt az oldalt pedig Tincitől kaptam:





A blogom kinézete egy kissé kaotikus, a tábla kirakva: a kirakat rendezés alatt! :D

Köszönöm, hogy erre jártál.





4 megjegyzés:

altalena írta...

Boldog születésnapot Kívnáok! Jó is három évesnek lenni:) Nagyon klassz lett a blogDesign, nem irnád le egy bejegyzésben, hogy csinálta? Pontos részletekre is kiváncsi vagyok..légyszi légyszi:)))

Kriszta (hozak) írta...

Köszönöm a köszöntést. Este írom a dizájnt!

Osli írta...

Boldog szülinapot kívánok én is. Örülök, hogy jól sikerült az ünneplés.

Kriszta (hozak) írta...

Osli, neked is köszönöm.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...