Oldalak

2009. október 25., vasárnap

Blogdíj

Kaptam Kovaxkától egy jópofa díjat



Klassz, hogy rám is gondolt. :-D

7 emberkének kell továbbadni akiknek szívesen olvasod a blogját. Nagyon sok blogot olvasok, még ha nem is mindig vagyok jelen a kommentjeimmel. Mindegíiket szeretem ezért, vagy azért. Lehet hogy olyanokat is megnevezek akik már kaptak díjat, nekik nem kell újra elküldeni. :-)
A választottjaim:
BEANDY - mert olyan nagy szeretettel írja le a kis családjával történt eseményeket,
SZOTYI - mert a mesevilága lenyűgöz,
MERIKA -mert a szeretem a kreativitását és az Andriskás történeteit,
NONCSI - mert tetszik, ahogy csinosítgatja a blogját, és jó érzékkel készíti oldalait,
KRISZTA ANYU - bár blogolás terén még kezdő, szeretem az oldalait nézegetni,
KLÁRI - mert szépséges oldalakat készít, jó kis részletfotókkal,
ARENN - mert nála mindig édi-bédi dolgok láthatóak.

Köszönöm, hogy erre jártál!

3 megjegyzés:

Merika írta...

Jaj Kriszta, annyira meghatódtam, aranyos vagy és nagyon köszönöm!!!
Igyekszem még többet írni hogy mégszívesebben járj felém!!!Igen és alkotni is persze, illetve több mindent lefotózni, és felrakni!!!

Noncsi írta...

Kriszta, hihetetlenül jól esett, hogy gondoltál rám és ilyen kedves dolgokat írtál rólam. Köszönöm szépen!!! :)

Hétvégén jössz a klub talira???

Klári írta...

Köszönöm én is Kriszta, hogy gondoltál rám. Jólesett! Puszi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...