Oldalak

2009. október 6., kedd

Kindy World add on freebie and tutorial

Sziasztok!
Arenn, Giny, Maja, Osli és én készítettünk még egy-két dolgot a Kindy World készlethez.
Az enyémben találhattok két gyorsoldalt, három rajzos pufimatricát és egy photoshop rétegstílus csomagot a készlet színeivel és szövetszerű hatással.
A többiek is csodás dolgokat készítettek! Íme hát:


















Az enyém:






 
 
TUTORIAL






Szeretném megosztani veletek, hogy hogyan tudtok igazi, pihe-puha hatást elérni a szövet rétegstílus alkakmazásával, az alábbi módon:

1. Nyiss egy új munkafelületet.



2. Válaszd ki a neked legjobban tetsző formát, én ezt a szívecskét választottam.




3. Majd válaszz ki egy jó kis kócos ecsetet, például ezt:




4. Az ecsetre alábbi beállításokat alkalmazd:







5. Fesd körbe az alakzatot (én ugye a szívecskémmel tettem ezt).





6. Alkalmazd a rétegstílust.



Már kész is a bolyhos szívecske!
Ha nem akarod az árnyékot akkor csak kapcsold ki az effektusoknál.
Nincs is més dolog hátra, mint png-ként menteni.

Remélem, hogy tetszik a leírás és érthető is. Ha nem értesz valamit akkor kérdezz bátran. A stílusokat és a tutorialt is magyar nyelvű PS CS4 programmal készítettem


Köszönöm, hogy erre jártál!


5 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

DE klassz! A stílusért és a tutorialért külön köszönet! :)

Kriszta (hozak) írta...

Örülök, hogy tetszik!

Kriszta írta...

Szia,
Örömmel láttam a minap, hogy te vagy az első rendszeres olvasóm. Megtisztelő. Néz be máskor is. Bár én még elég kezdő vagyok, így csak az alkotásaim kerülnek fel a blogomra. Egyenlőre.

Nagyszerű lett az Óvis készletettek és mindig nagyon örülök egy ilyen tutoriálnak, mert hát még van mit tanulnom.

Secima írta...

Nagyon jó kis készletet készítettél. Le is töltöttem, köszi. A tutorialodat pedig ki fogom próbálni. :)

Sus írta...

Thank you so much for the freebie, I can´t wait to use it. I love the elements too, they are so cute :)

Thank you for looking in on my blog and leaving some love, it really made my day. Have a great weekend

Sus

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...