Oldalak

2009. október 10., szombat

Hagyományos oldal kihívásra

Elkészítettem életem első hagyományos oldalát. Timcsoca 3. kihívására vettem a bátorságot és belevágtam. Nem sok mindenem van ami egy hagyományos oldalhoz kell de amit találtam azt igyekeztem felhasználni. A fotón Csillu van az Aquaworldben, mutogatja a halakat. Nem tudja rendesen kimondani a halacskát, de olyan édes volt amikor felkiáltott, hogy : Nézd anya halakas!
Ezért lett az oldal címe is ez.


Credits



Nagyon élveztem a készítését még, ha néha Csillut üldöznöm is kellett a hozzávalókért. :-)
A fotózást is tanulni kell még. Mondjuk lámpafénynél készült, mert szokás szerint utolsó pillanatban lettem kész.
Köszönöm Izzynek a szupet elrendezéstervet.




Nem mondanám. hogy húen követtem ;-)

Köszi, hogy olvastál!

5 megjegyzés:

LaceE írta...

Gratulálok az elsőhöz :) Nagyon ügyi vagy.

Merika írta...

Kriszta nagyon jó lett!!!Észre lehet venni az apró kis ötletekben a digis tapasztalatokat.(bal oldali kivágott virág, a kis sarok fenn,)Csak így tovább, nagy gratula!

Unknown írta...

Hű gratulálok az első hagyományoshoz! Nagyon tetszik, olyan harmonikus az egész oldal :) Nagyon szép!

Rucola Designs írta...

Na, nézd csak!!!! :) Milyen ügyes vagy, szuperszónikus! Jaj, úgy irigyellek, hogy megcsináltad az elsőt! :)

Kriszta (hozak) írta...

Köszönöm a bátorító szavakat!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...