Oldalak

2011. május 10., kedd

Hármat válassz

A Scrapbook,hu-n kihívások hada várja, hogy együtt ünnepeljük  nemzetközi- és magyar scrapbooknap közti időszakot.
Már három kihívásra készítettem oldalt. Az egyik a Digimorfózis, a másik a Kép egymásnak ünnepi kiadása.
Az első még nem publikus :) . A másodikból egy kis kukucska:


Ami publikus az a harmadik, a címben írt játék. Sapimanó Hármat válassz játéka nagyon tetszik. Egy sornyi kiegészítőből kell kiválasztani hármat, majd a behelyettesíteni másik hárommal, hogy a következő játékosnak is legyen miből választani.

Amit én választottam az a bélyegző a papír virág és a képkeret.
Ajándékokat kell készítenem az ovis évzáróra, így képeslap készítéshez használtam fel az általam választott elemeket. A képkeret mondjuk nem a klasszikus megoldású, de nekem most így tetszett.
Ezt Kriszti néni kapja majd:






A képeslap szabásmintáját Norma From My Craft Room blogján találtam. Gyönyörű munkái vannak.

Köszi, hogy benéztél!


3 megjegyzés:

Ilus írta...

Juj...már nagyon kíváncsi vagyok, milyen oldalt kapok tőled...úgy izgulok...:) Szuper lett a képeslap!!!

Timi írta...

De fog neki örülni az óvónéni!!Nagyon szép és ötletes lap Kriszta!

Era85 írta...

Kriszta, ez bámulatos! Nagyon tetszik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...