Oldalak

2011. május 27., péntek

Kukucska és gépszíj

Furcsa párosítás igaz?
Kukucska ami a Kép egymásnak játék X. fordulójára. Megint Ilus akinek oldalt készítek. :-) Nagyon klassz fotókat kaptam megint.


Ez még akkor készült, amikor még nem kapott el az a bizonyos gépszíj.
A gyerekektől kaptam el valami köhögős, bacidús nyavalyát. Ők teljesen jól vannak, én meg majd egy hete lázas vagyok. Épp beszéltük az urammal, hogy legalább 10-12 éve nem voltam ilyen beteg. No de nem panaszkodom, mint minden ez is elmúlik egyszer.

Legyen szép napotok!

3 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Gyors jobbulást neked! Nagyon ígéretes a kukucska! :)

do írta...

Ó., akkor most már ideje gyorsan meggyógyulni, jobbulást!
Tetszik a kukucs, kíváncsi lettem nagyon!

Ilus írta...

Gyógyulj meg gyorsan...a képre meg már nagyon nagyon kíváncsi vagyok, úgy izgulok...:) Tetszik a kukucs...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...