Oldalak

2011. május 1., vasárnap

Kistáska anyák napjára

Anyák napjára - szinte amióta rajzolni tudok - mindig saját kézzel készített ajándék is kerül a virág mellé. A kezdeti békavirágot már felváltotta a "sajnálom a szálas virágot" cserepes virág. Látnátok Anyukám ablakpárkányát, micsoda gyüjteménye van.:)
A minap elkavarodtam valahogy Mel blogjára. Csodaklassz dolgokat lehet ott találni.
kukkants be hozzá te is: Mel Stampz

Az idei ajándékom ötletét is ott találtam. Hogy mit is kapott Anyu?
Egy kistáskát:



Mel instrukciói alapján te is könnyen elkészítheted.

Először azt gondoltam pár szem bonbont rejtek el benne, de mivel a táska igen pici inkább készítettem bele egy albumocskát. Nem becézgetős kedvemben vagyok :) csak tényleg olyan pici, no meg éppen csak pár lapos. Mutatom azt is:




Tulajdonképpen három lapos. Az első lap belső felén van az idézet első fele. A második lapnak az az érdekessége, hogy átlátszó fólia egyik és másik oldalára ragasztottam a fotókat. Az utolsó lap belső felén van az idézet második fele.
Az albumkát pont akkorára csináltam, hogy éppen beférjen a táskába.

Az idézet:
"Te adtál nekem életet, és ami még fontosabb, leckéket arra, hogyan kell élni. Te vagy minden jónak a forrása, amit elértem életem során. Mami, köszönetet mondok mindazért, ami vagy, és ami én vagyok."
David L. Weatherford

Most már azt is elárulom, hogy Anyukámnak nagyon tetszett! :)


10 megjegyzés:

Margó írta...

... és én is elárulom, hogy nekem is nagyon tetszik!!! Szépségeset alkottál Kriszta!!!

Merika írta...

Csodás kis táska az albummal!! Nagyon tetszik nekem is!!!

Timi írta...

nagyon-nagyon tetszik Kriszta!!!annyira klassz!imádom!

kreatívhit írta...

Jól néz ki a kis tatyó.

altalena írta...

Óóó Kriszta, gyönyörű lett! Köszönöm a linket, nagyon tetszik! :) Boldog anyáknapját... puszi

Piroska írta...

Nagyon szép a taskát!

Era85 írta...

Kriszta, ez meseszép!!! Már tegnap is csodáltam, de csak most tudok kommentelni. :) Viszem az ötleted, és megcsinálom én is! Annyira szépet alkottál, hogy nem tudok betelni vele!!!!

Kriszta (hozak) írta...

Köszönöm a dicsérő szavakat!

Toni írta...

Nemcsoda, ha tetszett, csudaszépséges, ötletes anyák napi kedvesség!

Timi írta...

Kukk be hozzám!:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...