Oldalak

2011. október 16., vasárnap

Képeslap kihívásra

Szuper, hogy újra pezseg az élet a Scrap Kreatúra táján. Sok új cikk, új termékek és rendszeres időközönként kihívások. Az első kihívás egy képeslap kihívás:
"Tehát, képeslapot kell készíteni, amin legyen csíkos, kockás, vagy pöttyös valami. Ez lehet háttérpapír, pecsét, kézi rajz, bármi"

És amit készítettem:


Felhasználtam hozzá:
Kraft karton - az alap
BoBunny: Timepiece journal pages - a csikos :o)
                feliratkártya - nyomtattam
                Óra - 12"x12" es papírból kivágva
Prima virág
Graphic45: Staples matrica
                  Staples vintage virágok
Miltonkapocs
Írásvetítő fólia - nyomtattam rá az indadíszt és a filmcsíkot
Scrap kreatúrás chipboard kulcs és kulcslyuk.
Füstfólia
Folyékony -, kétoldalú- és 3D ragasztó
Distress ink: Walnut stain tintapárna


Itt jobban látható a fűstfóliával borított kulcs. Amikor ráraktam a fóliát akkor túl fényes volt nekem. Így egy kicsit megkapargattam a tetejét és tintáztam. Máris jobban tetszik. :o)

Majd a férjem kapja meg Imre napra, psztttt!!!!!  ;o)

8 megjegyzés:

Merika írta...

Nagyon szép képeslap.Nekem is van ilyen papír készletem, szuper ötlet!!!!

Rucola Designs írta...

Ez de gyönyörű!

Sapimanó írta...

Kriszti! Ez valami csodálatos! Az abszolút kedvenc a füstfóliás kulcs! Eddig csak nézegettem, de nem tudtam volna mire használna, de most már igen, azt hiszem be lesz szerezve itthonra!
Köszönöm, hogy velünk játszottál!

Era85 írta...

Ááááá, ez fantasztikusan jó lett!!!!

Timi írta...

Kriszta ez gyönyörű!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kreatívhit írta...

Remek lett.

Névtelen írta...

Ez valami csúcsszuper! Nagyon-nagyon tetszik!

Margó írta...

Gyönyörűséges!!!!!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...