Oldalak

2011. január 29., szombat

Játék a betűkkel

Ha jól emlékszem 2009. februárjában készítettem az első digi oldalamat. Nemsokára betöltöm a három évet és szomorúan döbbentem rá, hogy még nem is készítettem közös oldalt a férjemről és rólam.
Az sem véletlen, hogy most erről írok, mert elkészült az első ilyen oldal. a CEWE e heti kihívása volt az apropó. A lényege, hogy minél több betűt használjunk az oldalon. Krissz klassz leckében tanítja, hogyan készítsünk betűképet.
A háttérszövegben szavakat sorolok fel, amik főbb vonalakban jellemzik az elmúlt 19 évet amit együtt töltöttünk.


BellisaeDesign - You&Me

Gyere el máskor is!


7 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Tetszik a betűs megoldásod, szépek vagytok együtt. Sok boldogságot! :)

Timi írta...

Nagyon klasssz!!!!!!

kreatívhit írta...

Ötletes.

made by darinka írta...

De jó ötletes egy oldal! Nekem nagyon bejön :)

evadraga írta...

Kriszta, ez valami fantasztikusan jó oldal lett! Nagyon tetszik!!!!
ÉÉÉÉs, tessék még sok ilyen közös oldalt készíteni, aranyosak vagytok nagyon együtt!! :)

Secima írta...

Nagyon tetszik a megoldásod és klassz, hogy végre közös oldalatok is van. :)

Margó írta...

Ahogy a cewén is írtam, nagyon tetszik a fotótok és az ötletes, szép oldalad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...