Oldalak

2011. január 17., hétfő

Szülinapos

Szombaton ünnepeltük a férjecském szülinapját. Készítettem neki egy tortát. A piskótát idő hiányában készen vásároltam, de a csokikrémet és a fondant bevonatot a díszekkel együtt én készítettem. Mindent Kiskukta blogján tanultam. A fondantkészítést még gyakorolni kell, de azért nagy sikert arattam vele.



A fotón nem látható, de később persze gyertya is került rá. No meg finom is volt ám, már nincs belőle. :-)



Az egy szál gyertyát nem volt nehéz elfújni, két lelkes segítő is akadt persze.





7 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Ez milyen gyönyörű!!! Irtó ügyes vagy!

Rita(006) írta...

A mindenit!!!!!!!!!!!!!!! Álom szép! Arról nem is beszélve, hogy itt nyelek nagyokat! Sok boldogságot az ünnepeltnek, és Oscart a tortakészítőnek!

LaceE írta...

Isten éltesse az Uradat :)
Nagyon ügyes vagy :)

Kriszta (hozak) írta...

Köszönöm a kedves szavakat!

Kisnyul / Andi írta...

Aztamindenit nagyon állat! Gratulálok a férjednek is és neked is a remek alkotáshoz.... én is meg szeretném tanulni. :)

Merika írta...

Az a rózsa gyönyörű!!!! A csokitorta a kedvencem, boldog szülinapot!!!

Noncsi írta...

Hű, de ügyes vagy! Gratulálok és utólag is boldog szülinapot kívánok az ünnepeltnek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...