Oldalak

2011. január 22., szombat

Kép egymásnak VII.

Véget ért az SB-n Didó indította kép egymásnak játék hetedik, az idén első fordulója. Lelepleződtek az egymásnak készítet oldalak. Legalábbis a digitális technikával készültek.

  Eszternek készítettem oldalt:

Credits
Próbáltam a fotóból minél rajzosabb hatást varázsolni, nagyjából sikerült csak. Majd mégjobban utána olvasok és kísérletezgetek. Amúgy meg vagyok elégedve a végeredménnyel. :-)

Darinkától pedig kaptam:

Az oldalamért teljesen odáig vagyok! Nagyon tetszenek a részletei, minden ott van rajta ahol kell.
A megnevezett "férfiszereplőnek" is elnyerte a kegyeit :-).

Köszönöm, hogy erre jártál!





5 megjegyzés:

Merika írta...

De jó ez a rajossá alakított fotó! Nagyon jó ötlet, tetszik!

made by darinka írta...

ügyi vagy nagyon:) és örülök hogy a nagy legénynek is tetszik :))

LaceE írta...

Nagyon gyönyörű lett mindkét oldalad :) A rajzolt hatás meg különösen tetszik :)

Piroska írta...

bisztos gyönyörű az oldaladok!

Margó írta...

Mindkét oldal különlegesen gyönyörűű!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...