Oldalak

2011. január 28., péntek

Szilveszteri oldal (ami nem is az)

Halihó elkészült a szilveszteri oldalam, ami igazából a másnapot azaz elsejét örökíti meg.
Családom férjem felőli ága (szűk körben nézve) népesebb egy kicsit, mint az enyém. Anyósoméknál elmaradhatatlan az újévi ebéd. Igazi, gyerekzsivalytól hangos napok ezek.

Felhasználtam hozzá:
barna karton, Summer scrap kit (színes papírok és betűmatricák),
Viva háttérmintás szilikonbélyegző, Viva gyöngytoll fehér,
Kétoldalú ragasztó, ragasztóceruza, VersaCraft tinta154 Chocolate,
mintalyukasztó, varrás. A tag-et nyomtattam, az indát magam vágtam.



Az oldal készítéséhez az instrukciók az alábbiak voltak:

1. A Creative Scrappers blogról válassz egy vázlatot (jelenleg 138 van fenn, szebbnél szebb inspirációs oldalakkal!!)


2. Szilveszterre való tekintettel a háttér legyen sötét (fekete, sötétkék, sötétzöld), ami a bulizós éjszakát jelképezi

3. "Tűzijátéknak" pedig legyen valami csillogó is rajta :) - gyöngy, gyöngytoll, strasszkő, csillogó gomb, fémdísz, ami csillog, stb, akár egy söröskupak is jó ;-) 

Személy szerint a #78 vázlatot választottam:

Nem minden került rá az oldalamra, de nekem így tetszett.

Köszi, hogy benéztél!

10 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Hűűűű, nagyon tetszik! A bloggúnyád is szuperszónikus! :)

Sapimanó írta...

Ez most olyan volt, hogy megnéztem és sikoltoztam (volna, hanem alszik az gyermek :) ). Nagggyon tetszik! Teszem is ki!

Era85 írta...

Azta de jó!!! Irtó jó lett!!!! Imádom!

Timi írta...

Nagyon klassz lett Kriszta!!

Timi írta...

és gyönyörűen varrsz! A kör nagyon tuti!

Budaházi Brigitta írta...

Kriszta, ez bámulatosan szép!!

do írta...

Azanyja!!! Elaléltam! Szenzációs lett! A family-től teljesem kész! Tetszik, a varrott köröd is. Az én oldalamra is került egy ilyen megoldás...csak én rajzoltam :D

kreatívhit írta...

Akárhogy is de ilyen az igazi scrapbook.Remekül sikerült.

Kriszta (hozak) írta...

Mindenkinek köszönöm a dícsérő szavakat.

Margó írta...

Igen, ez az, amire én képtelen lennék! Hagyományosban is szuper oldalt készíteni! Kalimpálni, tologatni a gépen az még igen, de ilyen finom, aprólékos oldal készítése, nem menne:-) Gratulálok!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...