Oldalak

2009. június 27., szombat

Itt van! Megjött! A nagy Levin! - blogtrain és freebie

Szeretsz főzni? Vannak kedvenc ételeid, féltve őrzött, nagyitól vagy anyutól örökölt receptjeid? Szoktak lenni közösen főzős családi programjaitok? Netán lelkesen le is fotózod a remekeket, alkalmakat? Szeretnéd ezeket megőrizni és átadni az utókornak?
Rendezd őket albumba! Vagy készíts rőluk oldalakat! Ehhez nyújt segítséget A nagy Levin nevű megakit.
23 állomásról töltheted le a teljes készletet. Hátterek, főzéssel sütéssel kapcsolatos elemek. Minden ami segít emlékezetessé és egyedivé tenni a saját receptkönyvedet, oldaladat. Képek és rajzok. Egytől egyik remek alkotások.

Íme az én készletem:



Ezeken az állomásokon találod a kit többi részét:

adamkoe
altalena
Ányi
arenn
beszteri
eagleszem
eralilla
giny
icka
jociandi
Kata
Kovaxka
krisssz
Kriszta - itt vagy most
Maja
Moani
Noncsi
Osli
Secima
Shel
Szőlő
szrjudit
sztrega


Jó szkreppelést!

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 27 Jun [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 28 Jun [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

Névtelen írta...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Page 4 post on Jun. 27, 2009. Thanks again.

eagleszem írta...

Szia!

Felvennél engem is? Az utolsó pillanatban készültem el vele. Fel is töltöttem.

Secima írta...

Már le is töltöttem. Köszönöm. :)) A bélyegződ a nagyon tetszik, de az egész oldal szuper. :)))

krisssz írta...

Kösziiiiiiiii:) Már le is töltöttem! Óriási a fotómasz, csukott én nyitott fedővel:)) Meg a wa-k is.

Rucola Designs írta...

Vittem már éjjel, köszi! :)) De jó fej vagy, hogy még ps-t is tettél bele! Nagyon tetsziiik! :)

Giny írta...

Szuper lett, köszönöm, épp most töltöm:))

jociandi írta...

Köszönöm, vittem!

Osli írta...

Most szedem a tiédet. Szupi a te részleted is

eralilla írta...

Ma jutottam el Hozzád a töltögetésben. Nagy ötlet ez is! A feliratok és pecsét különösen tetszik. Köszi!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...