Oldalak

2009. december 6., vasárnap

Mit hozott a Mikulás?

Erre járt a Mikulás és itthagyott nektek egy jó kis ajándékot (ha szabad ezt mindanom a saját készletemről).
Ha tetszik, fogd és vidd!



Ha készítesz belőle oldalt, szívesen megnézném. Küldj róla linket kérlek!
If you create LO or LO's this kit, please send a link to me. I would look at it with pleasure.

Készítettem vele egy oldalt:


Imi van rajta tavaly karácsonykor.

Ezt az oldalt pedig fahéjasalma alkotta:

                           

Ez pedig Sziszi munkája:


                            


Köszi, hogy benéztél!

16 megjegyzés:

altalena írta...

Gyönyörű készlet Kriszta!!! Nagyon nagyon tetszik... kicsit nehezen sikerült letölteni, többször kellett próbálkozni! De sikerült:D Köszi köszi köszi... olyan szépek a színek....)

Bea írta...

Nagyon-nagyon szép, Kriszta!!! Gratulálok, nagyon ügyes vagy. Én is viszem, és igyekszem majd alkotni is vele... nem ígérem, hogy holnap, de fogok! :-)

csuti írta...

Nagyon szép a készlet! Köszi, már el is vittem! Tuti, hogy fogok belőle alkotni:-)

Kriszta írta...

Wow ez nagyon jó kis készlet. Köszike. Ha időm is engedi akkor biztos, hogy készítek én is egy oldalt.

Noncsi írta...

Hű, Kriszta gyönyörű készletet készítettél. Csodásak a színek és a kiegészítők.
Megyek is letölteni!!! :)
Köszi szépen!!!!!!!

Rucola Designs írta...

Nagyon gyönyörű, Kriszta! Gratulálok! :)

Fahéjasalma írta...

Nagyon szép a készlet, le is töltöttem, és amint lesz egy kis időm igyekszem is alkotnom vele valamit! Köszi!

eralilla írta...

Ez nagyon jól néz ki! nagyon ügyi vagy. Éjjel letöltöm. Köszi!

Sue írta...

Really pretty kit, just love the swirly tree, thank you so much

eagleszem írta...

Nagyon édes készlet lett! Vittem is!

Fahéjasalma írta...

Szia, alkottam egy oldalt a készleteddel, itt van:
http://fahejasalmascrapbook.blogspot.com/2009/12/mikulas.html

CINTIA írta...

beautifull kit!! thank you!!

Carla írta...

thank you...merci
It is really wonderfull

Sziszi írta...

Szia!
Nagyon szép a készleted, le is töltöttem, köszönöm!
Megpróbálkozom egy oldallal!
Kellemes Ünnepeket, jó készülődést kívánok!
Üdv: Sziszi

Sziszi írta...

El is készültem az oldallal, a scrap oldalamon fennt van.
Köszönöm!!
Üdv: Sziszi

wan*der*lust*er írta...

Köszönöm! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...