Oldalak

2010. július 24., szombat

Kép egymásnak 2 és FREEBIE

Az SB-n a Kép egymásnak2 játékon  Hékásnak készítettem oldalt.

Nagyon jó volt a fotóval dolgozni, mert látszatra "csak" egy egyszerű portré, de valójában igazán emlékezetes eseményeket és érzéseket idéz fel Briginek. Mindezeket szerettem volna megjeleníteni, megőrizni. Azt is elárulhatom, hogy tetszett neki.



A piros , feliratos pufimatricákat én készítettem. Gondoltam megosztom veletek.



LETÖLTÉS / DOWNLOAD



Köszönöm, hogy benéztél!


7 megjegyzés:

Timi írta...

Szia Kriszta!
Csodás oldalt készítettél Hékásnak! Elhiszem, hogy nagyon tetszett neki! Nekem is tetszik!

Köszi a freebie-t, vittem!!!

Eszter(beszteri) írta...

Gyönyörű oldal lett, és nagyon szépek a matricák is. Köszönöm! :)

Rucola Designs írta...

Ez de gyönyörű, imádom! És a matricákat is! :)

Kriszta írta...

Nagyon szép lett az oldalad. A matricák is nagyon klasszak.

hékás írta...

Mi az, hogy tetszett??? Egyszerűen imádom! Fantasztikus oldal, fél óránként megnézem :)))) A freebie is fantasztikus, le is töltöm, köszönöm

Névtelen írta...

Szia!
Nagyon tetszik a kép is és ha nem haragszol én is vittem a pufi matricákat! :)
Nagyon kezdő vagyok,kevés az időm is de próbálkozom és gyűjtögetek...
Köszönöm...

Üdv:Vali

Névtelen írta...

Thank you for freebies. Link on your post was added to Lori's freebie list

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...