Oldalak

2010. július 18., vasárnap

Még élek!

Élek, bár más (nem scrapbookos) dimenzióimban létezem mostanában.
Olyan különleges dolgok nem is történtek velünk, no meg a kedvem sem túl jó.
Kínlódok még mindig a vezetéssel. Tiszta szégyen, de már másodszorra próbáltam minap levizsgázni. A szokásos figyelmetlenségem miatt kb 5 perccel a vége előtt elbaltáztam. Most teljesen úgy érzem minek is kelett ez nekem. Most így gondolom, de túl leszek majd rajta...

Egy kicsit más.
Hó elején töltöttünk 4 napot Veszprémben. 4-én érkeztünk és 7-én már indultunk is haza.

Találkoztam öcsémmel Gáborral


Kecskékkel barátkoztunk az Állatkertben




Hadakoztunk a szerdán nem kicsit szeles Balatonnal.


Csütörtökön nagyobb sikerrel jártunk. A gyerekek itt már a nagy pancsizás után vannak.

Elhatároztam, hogy az idei kalandozásainkat fotókönyvbe fogom rendezni. Ugyanakkor rádöbbentem, hogy a tavalyit is csak elkezdtem. Pécsi  pár napunkat  már elkészítettem emlékeztek? Itt olvashattok róla.
2009-ben voltunk Sopronban is. Anno lejegyzeteltem minden nap, hogy merre jártunk és mit csináltunk. Előástam a jegyzeteimet, a képeket  és elkezdtem oldalakat gyártani a majdani fotókönyvbe.



Az első oldalpár



Ennyi van kész belőle eddig. Készül a folytatás.
Felmerült bennem, hogy a mi "ezeréves" monitorunk kicsit sötétebben mutatja az oldalakat (illetve mindent), mint amilyenek azok valójában.  Ti hogyan látjátok? Nem túl világosak?

Köszi, hogy olvastál!

6 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

De helyes az öcséd! :) Meg a srácok is, szuper programok! :) Nekem így is szépek az oldalak, nem világosak, de lehet, hogy élénkebb színeket szeretnél.

Kriszta (hozak) írta...

Köszi Ildi, majd élénkítek rajta.

Noncsi írta...

Szuper az első két napról szóló beszámolós oldalad. Nagyon tetszenek. Biztosan jól éreztétek magatokat. Szerintem jók a színek!!! :)

eralilla írta...

Mi pár órája értün haza Veszprémből, az állatkertből. Egy ismerősünk hívott fel délelőtt, hogy lenne-e kedvünk ott találkozni. Volt.
Nagyon jók az oldalaid, szerintem nem túl világos, s nem is sötét. (Én majd szerintem nyugdíjas koromban készítek fotókönyvet, addig gyűjtöm a képeket, s naplót vezetek magamnak)
Figyelem majd a Te folytatásodat.

krisssz írta...

Klasszak a képek, meg a scrappelt oldalak is. Nekem naaaaaagy monitorom van, és kalibrált, teljesen rendben vannak a képek.

Kriszta (hozak) írta...

Köszi Krisssz, megnyugodtam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...