Oldalak

2011. június 25., szombat

VINTAGE, SUMMER, TRAVEL - Blogtrain freebie

Itt a legújabb blogvonat! Kilenc fontos állomáson várnak a csomagok, gyűjtsd be mindet! Hangulatos, régies stílusban készültek most a készletek.
A hagyományos technikával alkotókra is gondoltunk. Mindenki készített kinyomtatható, A4-es nagyságú szebbnél-szebb elemeket tartalmazó lapokat. Ha digitális módon alkottok akkor se érezzétek elhanyagoltan magatokat, PNG-ben is megtaláljátok a nektek tetsző dolgokat.



3. stop --->  itt vagy most / you are here

Ha eltévedtél itt minden készletet megtalálsz: SCRAPBOOK.HU

Jó töltögetést és nyomtatást!

18 megjegyzés:

Dorka írta...

Már vittem is, köszönöm szépen!

altalena írta...

Kriszta! Csodálatos!!! Imádni fogom!:D

pufiindian írta...

Köszönöm szépen, már le is töltöttem,vannak elképzeléseim a sok szépséggel.

Janka írta...

köszi Kriszta! csodás készletet hoztál össze. tetszik, hogy a tiedet digiben is lehet használni :)

Krisz írta...

Köszi a szépséget! Nem sikerült letöltenem?! Lehet hogy csak nekem? :(

Kriszta (hozak) írta...

Krisz, sajnálom, szerintem próbáld meg újra!

Gybogi írta...

kösziiiiiiiiii szépem,imádom!pont ilyen betűkre vágytam!!!! :)

Margó írta...

Már az előlap alapján is látom, hogy nagyon fogom szeretni!! Köszönöm Kriszta!!!

Secima írta...

Köszi szépen, le is töltöttem. Igazán szép munka. :)

Névtelen írta...

Thank You Very Much! :)

Névtelen írta...

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [26 Jun 01:00am GMT]. Thanks, Maria

Gólya írta...

Naaaaagyon szépséges lett! Köszönöm vittem! (még azok a betűk, álomszápek!)

Era85 írta...

Köszönöm!!! Szenzációsat alkottál!!!!
Mindig is imádtam, amiket készítesz!!! Puszi! Erika

Rucola Designs írta...

Nagyon klasszak, wow! :)

Timi írta...

Gyönyörű! Imádooom! Köszönöm szépen!

evadraga írta...

GYönyörű lett Kriszta!!!! Viszem is gyorsan :D :D Köszönöm szépen!!!

Era85 írta...

Gratulálok! Gyere hozzám, és vedd át a meglepid! :)

Budaházi Brigitta írta...

Kriszta, profi készletet készítettél. Épp most töltöttem le, köszönöm!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...