Oldalak

2009. június 18., csütörtök

Adott fotó 6. és 7. - és WA freebie

Azaz Secima adott fotó kihívása az SV-n.
Ez az oldal Dtimi képéból készült Timi van rajta az anyukájával. Még nem nagyon készítettem ilyen papírrakosgatós képet, most kedvem volt kipróbálni.


Taylormade - composurePLUS
Taylormade - creativeoutlet no1.

Ez az oldal pedig Pavelancsika képéből készült a képen Daniella látható.
Nagyon tetszik ez a készlet teljesen beleszerettem a színeibe. Igazából nem is egy készlet hanem négy, amiből én kettőt használtam fel. Ha tetszik ITT megtalálod mind a négyet.

lalig - prettywind part1, part3

A wordart saját ha ez is tetszik neked adom. INNEN VIHETED.





Köszönöm, hogy olvastál!


6 megjegyzés:

LaceE írta...

Köszi a WA-tot, már el is vittem :)

Osli írta...

én is begyűjtöttem :)
Az oldalaid meg nagyon szépek, finomak

Kriszta (hozak) írta...

Örülök, hogy tetszik!

Névtelen írta...

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Uncategorized post on Jun. 19, 2009. Thanks again.

Névtelen írta...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 19 Jun [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 20 Jun [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

Secima írta...

Köszi és is vittem a WA-t. :))

És nagyon jók a kihívásos oldalak is. Köszi. :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...