Oldalak

2009. június 8., hétfő

Blogtrain - 100% NYÁR

Itt a jóidő és itt az új megakit a 100% NYÁR!

Mindenki nagyszerű dolgot alkotott. Sokunknak ez az első próbálkozása, de annak nem kutya! :D
15 gyönyörű készlet, íme egy kis ízelítő:



Az én készletem pedig így néz ki:


LETÖLTÉS / DOWNLOAD


Minden része az én munkám. Vagy én fotóztam, vagy GIMP-pel készítettem. Köszönet jár Ányinak a sok segítségért és hasznos tanácsért! (GIMPraffe)

Remélem elnyeri tetszéseteket! Jó szkreppelést!

A blobtrain állomásai:

ALTALENA
ÁNYI
ERALILLA
ICKA
JANKA
KOVAXKA
KRISZTA - itt vagy/ you are here
MONCSI
OSLI
SABEE
SECIMA
SIMSI(CIELO)
SZRJUDIT
TIMO
MAJA

A megakit kapcsán Osli indított egy kihívást. Részletek a Scrapbook. hu-n.

8 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Szuper kis készlet! :) Kedvenceim a gombok és a matricák! Szép munka! :)

altalena írta...

Ez nem kis piskóta, ez egy teljes készlet!! Szuper lett, tetszenek a szalagok, zöld nyövényeket imádom, a gombok és a matricák nagyon jók lettek:)
puszi

Secima írta...

Nagyon ügyes munka! :)) Szuper minden eleme. Én is használtam belőle. Nemsokára látható is lesz.

simsi írta...

Nem semmi, elsőre! Nagyon klassz kis készletet hoztál össze, látszik, hogy sok munka fekszik benne. És most látom, nálad is van kishajó :-)) a fiam örömére :-))

Unknown írta...

Letöltöttem én is, köszi :)

RosieB írta...

this is lovely! thank you :)

eralilla írta...

Most már én is letöltöttem. Az egész nagyon jó, de nekem főleg az 1. háttér és a kék virágok tetszenek. Köszi!

Névtelen írta...

Thank you! Your blog post will be advertised on the DigiFree Digital Scrapbooking Freebie search engine today (look for timestamp: 19 Jun [LA 07:00pm, NY 09:00pm] - 20 Jun [UK 02:00am, OZ 12:00pm] ).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...