Oldalak

2009. június 4., csütörtök

Egy kis hagyományos scrap - képeslap

Mostanában nem nagyon megy az oldalkészítés. Jó ideje nem készítettem semmit. A 100% nyár készletem sem halad úgy ahogy én azt elképzeltem, az idő pedig kezd szorítani. Nem vagyok "depis", rosszkedvű sem csak valahogy leálltam egy kicsit.

Imiéknél az oviban múlt héten volt az évzáró. Kezdő évzárózó anyuka lévén totál nem gondoltam arra, hogy valami kis szerény ajándékkal megköszönjem az ovónéniknek és a dadusnak az egész évi munkájukat. (Egy kicsit égő volt.) Se scrap, se ajándék. Ezért arra gondoltam talán ha készítek megköszönő lapot a saját két kicsi kezemmel (ami nem is kicsi), két legyet ütök egy csapásra. Ajándék is lesz meg remélhetőleg kirugdalom magam ebből a "nemtudokalkotni" állapotból.
Fogtam hát magam és vásároltam pár scrapbookpapírt (amit Jankától kaptam azt tarogatom a nyaralásra), miltonkapcsot, kaparós matricát; vettem még némi bátorságot és belevágtam. A képeslapkészítésbe és a scrappapírokba is. :D

Nagy nekibuzdulásomban - és persze mert ennyi ajándékozandó van - mindjárt háromat készítettem.

Egyet Vera néninek:





Egyet Incike néninek:





És egyet Icuka néninek a dadusnak:





(A fotózásukat még tanulni kell! Na de majd a századik hagyományos művemnél a képek is profik lesznek. :D )
Örömömre a lapoknak nagy sikere volt. Imike pedig nagyon aranyos volt ahogy (kicsit szégyenlősen) átadta azokat.
Bocsi a hozzávalók hiányáért, hamarosan pótlom. Holnap pedig újra próbálkozom a digivel hátha...

Köszönöm, hogy erre jártál és végigküzdötted magad ezen a röpke szösszeneten. :D

5 megjegyzés:

eralilla írta...

Magamban már hiányoltalak. Kicsit eltűntél. Csak reméltem, hogy semmi baj.
Hát ezek a képeslapok valami fantasztikusak lettek! Nagyon ügyes vagy. (Irigykedem kicsit)

Rucola Designs írta...

Ó, Kriszta, ezek csudiszépek! Milyen ügyes vagy és titkolgatod! :) Nekem is hiányzol, várom a digiket is! :))

Kriszta (hozak) írta...

Köszönöm lányok, ez most nagyon jólesett! :D

altalena írta...

Én csak most látom ezeket a gyönyörűséges képeslapokat, woww nagyon ízléses, és ötletes az elrendezésük! Naaagggyyon tetszik, igazán:)

Bea írta...

Nagyon szépek, nekem nagyon tetszenek! Többet kéne hagyományost alkotnod! Nekem Incike néni külseje, és Icuka néni belseje a kedvencem. :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...