Oldalak

2009. június 11., csütörtök

Oldalak az adott fotó kihívásra

Secim a dott fotó kihívására készítettem két oldalt.
Az elsőt Secima saját gyerekkori képével kellett készíteni amin ő látható az első macijával, aki sajnos már nincs meg.

Demlik Design - Dreamer's Star
font: dear Joe four


Ez az oldal pedig Szotyi kislányáról Regináról készült. Próbáltam minimálban, de nem igazán megy ez nekem. Azért elégedett vagyok a munkámmal, szerintem jól sikerült(szerény vagyok ugye?).

Happy Day Kit by Jaelop Design

Köszönöm, hogy olvastál.

2 megjegyzés:

Rucola Designs írta...

Mindkét oldalad gyönyörű, de a minimált egyenesen imádom! Csinálj még ilyeneket, szerintem nagyon is jól áll neked ez a stílus! :)

Secima írta...

Nagyon szuper mindkét oldal. Amit nekem készítettél különösen kedves nekem, de a másik is csodás. Nagyon ügyes vagy! Köszönöm, hogy elkészítetted ezeket az oldalakat. :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...