Oldalak

2011. szeptember 13., kedd

Horgolás és varrás

Szeretném nektek bemutatni Ducinyuszit és Nyomimacit.


Bizony én is megfertőződtem, amikor Andinál megláttam az ő általa készített csodaságokat. Imádni valóak. Amikor Erika bemutatta az ő nyuszijait, akkor már Nyomimaci is elkészült.
Első lépésként újra meg kelett tanulnom horgolni. A Barka Fonal oldalán nagyszerű segítséget kaptam ehhez. Egy kis gyakorlás következett, majd a maci is elkészült lassan. Imikém kapta meg. Amikor meglátta ezt mondta:"jaj de nyomi ez a maci, de ez a legjobb maci a világon, mert ez az enyém és az én anyukám készítette nekem!"
Mit is mondhatnék, minden vesződést megért a dolog.
Ducinyuszi már Csillunak készült, rohamléptekkel. Hadd ne mondjam milyen jó kis rabszolgahajcsár lenne a csajsziból.
Még nem is látta most készült el véglegesen. Kicsit kancsal, de nekem tetszik. :o)
Megkedveltem a horgolást, biztosan lesz a mi kis párosunknak még néhány tesója és unokatesója. ;o)
Ennyit a horgolásról.

Azért a scrapbookot sem hanyagoltam. Készítettem egy oldalt a fiúkról, amivel két kihíváson is indultam egyszerre. Varrogassunk az egyik és Víz, víz, víz a másik.

Ezzel a digi oldallal neveztem:

DHD freebie
MiMiConcept - collab - marine
fzm - old paper texture
scw - abctickets
aprilisa - Resolution
DMS - March collab kouette
YB - RenewedSpirit Add on
Doodle designs - betűbélyegző
Bíró Ági - varrások

Partfürdő felirat betűtipusa: MAWNS handwriting


Hagyományosban is alkottam. Zöld-szürke-kék színekben. Holnap jövök és megmutatom.



4 megjegyzés:

Sapimanó írta...

:D Hatalmas öröm a gyerekeknek, fájós ujj az anyának :D Olyan bájosak lettek :)

Era85 írta...

Húúú, de jók lettek! Hát igen, te se először horgolsz! Csodálatosak a tieid! Nálunk most zsiráf készül, de már jobb és szebb lesz, mint a nyuszik! Hát igen, már gyakorlottabban jobban megy.

Névtelen írta...

Oh, de bájosak :) nagyon ügyi vagy!!! én még nem próbálkoztam a horgolással (majdnem horkolást írtam :))) az jobban menne úgy lehet! Nagyon szupi a digis oldalad! kíváncsian várom a hagyományosat is :)

Timi írta...

Nagyon ügyes vagy Kriszta! mostmár én is nekiállok valamikor, mert nagyon tetszenek a horgolt állatkák!
az oldalad pedig csúcsszuper!nagyon tetszik!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...