Oldalak

2012. január 16., hétfő

2011 hónapjai album - ami eddig kimaradt

Igen-igen, készen van a tavalyi albumom. Legalább is a mi a kötelező oldalakat illeti, ez azt jelenti, hogy minden feladat teljesítve, de van még egy-két tervem amit szeretnék belerakni az albumba.:o) Ha végiglapozod (Remélem megteszed!) tulajdonképpen teljes így is.

A kimaradt oldalak pedig:

Az augusztusi: (feladat leírása)


A júliusi oldalam hátuljára készült, az alap tehát Lidl hobbykarton, a barna papír American Craft - Backyard készletéből van.
Felhasználtam még: fa figurák
a feliratot művészkéssel vágtam ki
fehér zselés toll
fekete tűfilc
a címkéket nyomtattam

A fotó a partfürdőn tett látogatásunk bohóckodásairól készült sorozatból való. Amúgy gondolnátok, hogy mint valami marslakóra úgy néztek rám az emberek, hogy ki ez a nem teljesen épelméjű nő aki áll a medence közepén és fotóz. Vagy talán nem is annyira ismeretlen ez a számotokra? ;)
Mindenesetre ki nem hagytam volna, hogy megörökítsem ezeket a pillanatokat. Szeptemberi oldal: (a feladat)


A fotó szeptember 4-én készült Miki unokaöcsém keresztelői ebédjén.
Az alap nem más mint egy tavalyi határidőnapló gyűrt lapjai. Kommentár címkének az aznapi lapot választottam. A feladatban kijelölt gyöngybetűs írás nem lett 100%, mindenesetre az eredeti kézírásomhoz nem túl sok köze van. :o) A kockás, zöld papír Basic Grey - Orgins papír a cikkcakkos pecsét pedig handmade. CD tok és dekorgumi felhasználásával készítettem.
A piros virág filcből van, erre ragasztottam az epoxy matricát. A fényképezőt és a mellette lévő feliratot digi készletekből nyomtattam, a katica fa. A piros feliratot szintén művészkéssel vágtam körbe.
És ha már egyéb okokból elöl volt a varrógép, hát varrtam is egy kicsit. :o)

Az utolsó oldal amit még nem mutattam az az októberi: (a feladat)




Az egyik kedvenc számomra ez az oldal, jó hogy ilyen erőteljes színeket is mertem használni. A fotót persze szépiává alakítottam mert az eredetin inkább a rózsaszín dominál. Csillu és Anyu közös szülinapi ünneplésén készült a kép. A sok szép levélkét , a pillangót a csillagokat mind-mind Csillu lyukasztotta, ragasztott is egy - két darabot.

Még nem volt sorsolás de nagyon izgulok, annyira szeretném megnyerni a sok szépséget!

Az idén is folytatjuk az albumkészítést, gyere Te is , még belevághatsz.
Ezen a blogon nézelődhetsz és tájékozódhatsz: 2012 - Éves album együtt

Köszönöm, hogy erre jártál!




1 megjegyzés:

Timi írta...

Gratulálok, hogy végigcsináltad te is Kriszta! Gyönyörű emlékalbum lesz a múlt évről!:)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...