Oldalak

2009. április 19., vasárnap

Blogdesign

Próbálgatom csinosítani a blogot. Több-kevesebb sikerrel. Merikától "loptam" egy jó kis helyet ahonnan kész háttereket lehet letölteni. Az én angoltudásom gyalázatos, de aki birtokában van a nyelvnek, könnyen elboldogul. Külön jó, hogy Blog Secrets címen még egy seregnyi hasznos kis blogszépítő titkot osztanak meg velünk. (The Cutest Blog on the Block)
Én onnan választottam a hátteret. nem vagyok igazán megelégedve vele, mert nem egészen annyi látszódik belőle, mint amit elképzeltem. A blogcímem sem illik hozzá, de majdcsak összehozok valamit. Szeretnék magamnak készíteni saját hátteret ahhoz illő fejléccel, próbáltam követni az utasításokat, de nem igazán sikerült. Na nem baj, nem adom fel. Majd csak sikerül valahogy.
Akit érdekel ez az oldal annak jó böngészést kívánok!
(Altalena sok sikert!)

3 megjegyzés:

altalena írta...

Köszönöm a gyors választ:) Próbálgattam már én is, ezért készítettem egy másik blogot is, hogy ott gyakoroljak. Nekem is az volt a bajom, hogy levág az oldalból és nem látszik a két széle teljesen. Meg talán az sem mindegy melyik alapblog témát választottam ki. Pl. a fejlécem nem tűnik el, pedig csináltam egy másikat...
De én sem adom fel, egyszer csak sikerül:)
puszika

altalena írta...

De különben nekem tényleg tetszik, ami most van, kicsit minimal, de elegáns:)))

altalena írta...

Drága Kriszta! Szeretnélek meghívni egy játékra, gyere a blogomra, a részleteket ott találod;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...