Oldalak

2009. április 16., csütörtök

Elmúlt egy év

Még annyi történt amióta utoljára írtam, hogy Anyukám már egészen jól érzi magát, Imikém közepes lelkesedéssel újra jár oviba. Apucink a "bányában "dolgozik. Én pedig 35 éves lettem.

Ja és készítettem egy oldalt a kanadai unokatestvéreim gyerkőceiről.



Felhasználtam:Kit for Boys by Jaelop Design Felirat: Mistral + My Type of Bold

Ők balról jobbra: Mate, Tristan és Oliver. Még csak Oliverrel találkoztam élőben, de így is roppant büszke vagyok rájuk. Hát nem gyönyörűek? (Ezt a kereteket egymásra dobált technikát pedig már régen ki akartam próbálni.)

Most megyek készülődök, mert ma lessz a köszöntésem (vagy siratásom? :D ).

Legyen szép napod, köszi a látogatást!

Nincsenek megjegyzések:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...