Oldalak

2009. augusztus 28., péntek

Az első találkozás

Ma nagyon meglepődtem a mikor délelőtt csörgött a telefonom és a vonal másik végén LaceE volt. Kérdezte mit csinálok délelőtt, met Kovaxka vonata kb. negyd tizenegykor érkrzik meg Szegedre. Ha gondolom akkor fussunk össze egy kávéra valahol. Lehet erre nemet mondani? Hát nem, no meg persze nem is akartam. :-)
Találkoztam ezzel a két tüneményes, szimpatikus emberkével. Színes egyéniségük magával ragadó. Nagyon jól éreztem magam a társaságukban. Most találkoztunk először mégis annyi téma akadt amiről a rövid idő ellenére (az én időm volt behatárolt) beszélgettünk. Köszi LaceE a szervezést! ;-)
Igen fotó is készűlt, abból pedig oldal.

GLAYCE - DS4AllJuhho


Milyen jó, hogy vasárnap újra tudunk találkozni.

Köszi, hogy benéztél és osztoztál az örömömben!

6 megjegyzés:

icka írta...

Ez a LaceE egy varázsló!

eralilla írta...

Jó lehetett! Jó volt olvasni róla. Na és az oldal is tetszik.

Rucola Designs írta...

Annyira szuper volt, hogy hazaérve rögtön ez az alkotás fogadott! Imádom! Annyira jó volt találkozni! :)

Osli írta...

Nahát! Ez szuper!
Milyen jó, hogy megint volt egy minitali (talicska) :D
a vasárnapot meg már alig várom

Secima írta...

Olyan jó kis oldalt hoztál össze! És már be is teljesült, hogy nem utoljára találkoztatok, sőt azóta már többekkel is, köztük velem is, aminek én nagyon-nagyon örülök. :)))

Kriszta (hozak) írta...

Évi, az öröm kölcsönös! :-D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...